یک بار برای همیشه...

فقط کافیه اراده کنی تا ناممکن ممکن بشه

یک بار برای همیشه...

فقط کافیه اراده کنی تا ناممکن ممکن بشه

عاشقتم مهربون ترین

چهارشنبه, ۱ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۵۴ ب.ظ

به نام حضرت دوست

همیشه بودنت و دوست دارم ...اینکه برای بودن با تو

مکان وزمان معنی نداره رو دوست دارم...همین

 مهربون بودنای همیشگی تو ...همین که من بد میشم و

 تو خوب میمونی و دوست دارم...و چقد خوب که من

 دارمت...


سربه سجده فرو میارم نه به حسب وظیفه نه به

 خاطر ادای واجبات فقط به خاطر بودنت خدا...تو

 بزرگترین بزرگی که هیچ جا نیست ......و من چقدر

 دوست دارم این خدایی رو که از خشم و غضبش

ترسوندنم و من با تمام بدی هام غرق دریای محبت

 بی کرانشم...وقتیکه جای مچ گرفتن دستمو میگیری یا

اون موقع ها که که تو اوج تاریکی ها پرسه میزنم یهو

بی هوا میزاریم وسط نور دلم قنج میره از این همه

 عشقت که نثارم میکنی و چقدر شرمندت میشم که

دربرابر بدی هام وگناهام فقط مهر تو نصیبم میکنی...





مممممممممممممممممممممممممنونتم خدا جونم

ممنونتم که همیشه هستی

ممنونم که من بد میشم وباز چشم میپوشی و نگاه ازم نمیگیری

ممنونم ازت خدا



  • Fahiiiiimmm Fb

#خدا#همیشه#هست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی